Τριετές πλάνο για την προβολή και προώθηση αγροτοδιατροφικών προϊόντων κατάρτισε και ψήφισε η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε μια προσπάθεια στήριξης του πρωτογενούς τομέα της περιοχής.
Αναλυτικά η ενημέρωση από την ιστοσελίδα της Περιφέρειας:
Το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο (2025-2027) για την προβολή και προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων της Θεσσαλίας ψήφισε κατά τη σημερινή συνεδρίασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας.
Σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενούς Τομέα, Δημήτρη Τσέτσιλα, στόχος είναι να υπάρξει από εξειδικευμένη εταιρία ένα αποτύπωμα των εκθέσεων στις οποίες συμμετέχει η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Συνήθως συμμετέχει σε 9 εκθέσεις στην Ελλάδα και 29 στο εξωτερικό. Το 2024 η Περιφέρεια συμμετείχε σε 13 εκθέσεις. Πρέπει να εκπαιδεύσουμε με σεμινάρια τις εταιρείες που χρηματοδοτούμε να συμμετέχουν στις εκθέσεις με στόχο την προώθηση των εξαγώγιμων προϊόντων. Επιπλέον θα αποκτήσουμε δικό μας περίπτερο σαν Περιφέρεια.
Για την εξυπηρέτηση του Σχεδίου δημιουργείται ένα νέο Τμήμα στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας Περιφέρειας Θεσσαλίας, το οποίο θα ονομάζεται Τμήμα Προβολής Αγροτικών Προϊόντων. Σκοπός του, σύμφωνα με τον Οργανισμό, θα είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων, επιχειρηματικών αποστολών και συνεργασιών για την προβολή, ανάδειξη και προώθηση προϊόντων φυτικής, ζωικής παραγωγής και προϊόντων μεταποίησης αυτών, την αξιοποίηση της δυνατότητα χαρακτηρισμού τους ως προϊόντων ΠΟΠ, ΠΓΕ και ιδιότυπων παραδοσιακών προϊόντων, τη δημιουργία δικτύων διακίνησης-εμπορίας προϊόντων, καθώς και την ανάδειξη περιπτώσεων άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς στον αγροδιατροφικό τομέα.
Υλοποιώντας το Στρατηγικό Σχέδιο Προώθησης και Προβολής των Αγροδιατροφικών Προϊόντων η Περιφέρεια Θεσσαλίας επιδιώκει την επίτευξη στρατηγικών στόχων που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
Άνοιγμα των αγορών νέων χωρών για τα Θεσσαλικά προϊόντα, διείσδυση σε νέες αγορές για τις οποίες υπάρχουν ευκαιρίες εξαγωγή, ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και ευρύτερα του αγροδιατροφικού κλάδου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, βελτίωση της εικόνας των θεσσαλικών προϊόντων μέσω της ενημέρωσης για την διαφορετικότητα τους και τα ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους έναντι των αντίστοιχων προϊόντων τρίτων χωρών κ.α.