Το εξαιρετικό τρακτέρ διατίθεται στην αγορά με κινητήρα Kubota 98 ίππων, με τεχνολογία υψηλού επιπέδου και υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων ελεγχόμενο από λογισμικό.
Αυτό το λογισμικό επιτρέπει στον χειριστή να προσαρμόζει όλες τις παραμέτρους της εργασίας του, λαμβάνοντας υπόψη το χρησιμοποιούμενο εργαλείο και τον προτιμώμενο τρόπο οδήγησης, έτσι ώστε να βελτιστοποιείται και να απλοποιείται η λειτουργία.
Ένα συμπαγές ισοδιαμετρικό τρακτέρ με υδραυλική ρεβέρσα που εγγυάται εξαιρετική άνεση του χειριστή χάρη στο υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων καθώς χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, απλοποιείται σημαντικά τη δουλειά του χειριστή. Είναι ένα δυναμικό και ευέλικτο μηχάνημα, σχεδιασμένο για γεωργικές εφαρμογές ακριβείας, όπως ο ψεκασμός των καλλιεργειών και όλες οι εργασίες που απαιτούν σταθερή ταχύτητα εργασίας για να επιτευχθούν απόλυτα σταθερά αποτελέσματα, αποφεύγοντας έτσι τυχόν σπατάλη υλικού ή χρόνου εργασίας .
Οι διαδικασίες λειτουργίας γίνονται ευκολότερες, ακόμη και όταν εργάζεστε στους πιο στενούς χώρους και σε ανώμαλο έδαφος ή πλαγιές. Η αναστρέψιμη θέση οδήγησης (ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ) σημαίνει ότι το τρακτέρ μπορεί να λειτουργήσει με αμέτρητους διαφορετικούς τύπους μηχανημάτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 4 ηλεκτρονικά ελεγχόμενα ταχύτητες, οι οποίες μπορούν να ενεργοποιηθούν τόσο όταν είναι σταματημένο όσο και εν κινήσει, με 3 τρόπους επιτάχυνσης για κάθε ταχύτητα και 3 για κάθε ταχύτητα στη λειτουργία Automotive.
Το λογισμικό προσφέρει επίσης διαγνωστικές λειτουργίες για το τρακτέρ, οι οποίες παρακολουθούνται συνεχώς για να διασφαλίζεται η μέγιστη απόδοση εργασίας σε κάθε περίπτωση. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, η θέση οδήγησης προσφέρει υψηλού επιπέδου άνεση, ενώ η πρόσβαση διευκολύνεται από την απουσία μοχλών στο κεντρικό τούνελ. Διατίθεται με την τελευταίας γενιάς καμπίνα υπό πίεση «AIR”, επίσης σε έκδοση Κατηγορίας 4 (εγγυημένη προστασία του χειριστή από την εισπνοή επιβλαβούς σκόνης και αερολυμάτων). Σασί μονοκόμματο περιστρεφόμενο – κατασκευασμένο από μαντέμι στην κίνηση του τρακτέρ, με μία κεντρική σπαστή «άρθρωση» που επιτρέπει μια περιστροφή έως και 15°. Τα δύο ταλαντευόμενα άκρα ακολουθούν ανεξάρτητα τη μορφολογία του εδάφους, διασφαλίζοντας έτσι σταθερότητα και έλξη ανά πάσα στιγμή.
Η συνεχής προσκόλληση των ελαστικών στο έδαφος επιτρέπει την πλήρη μεταφορά της ισχύος του κινητήρα στο έδαφος, αυξάνοντας έτσι την απόδοση και την ασφάλεια. Το πλαίσιο ACTIO εμπλέκει την αποδοτικότητα του τρακτέρ με την κίνηση σε αυξημένη απόδοση, προκειμένου να εξασφαλίσει χαμηλό κέντρο βάρους και ίση κατανομή του βάρους του ελκυστήρα: 60% στον εμπρόσθιο άξονα, 40% στον πίσω άξονα. Αυτή είναι η ιδανική ισορροπία με τα εξαρτήματα που συνδέονται καθώς διανέμει το 50% του βάρους σε κάθε άξονα. Το κοντό μεταξόνιο και η μικρή ακτίνα στροφής καθιστούν τον ελκυστήρα εξαιρετικά ευέλικτο στις σειρές καλλιεργειών. Για να μειωθεί περαιτέρω η ακτίνα στροφής, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα φρένα διεύθυνσης (προαιρετικό), που προσφέρουν ένα καλό στρίψιμο με σταυρούς ομοιοκινητικούς με διπλό σπάσιμο.
Το RGS™ Rev-Guide System, είναι το αναστρέψιμο σύστημα οδήγησης – ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ – με περιστρεφόμενο τιμόνι και κάθισμα που αναστρέφει την κατεύθυνση οδήγησης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα προκειμένου να λειτουργεί αποτελεσματικά με τον εξοπλισμό. Απλώς περιστρέψτε το κάθισμα/τιμόνι/ταμπλό/πεντάλ κατά 180° για πανομοιότυπη, αλλά αντίστροφη, κατεύθυνση οδήγησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων Tony είναι ένα εξαιρετικά συμπαγές υβριδικό-υδροστατικό, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο βελτιστοποιεί την απόδοση του τρακτέρ.
Προσφέρει στον χειριστή μέγιστη απόδοση και ακρίβεια κατά τις εργασίες του καθώς και εξαιρετική ευκολία χρήσης. Χάρη στο πλαίσιο ACTIO ™, η θέση οδήγησης συμπίπτει με το κέντρο ταλάντωσης του ελκυστήρα. Οι πλευρικοί σπασμοί είναι πολύ περιορισμένοι και η κόπωση του χειριστή μειώνεται, ακόμη και μετά από πολλές ώρες εργασίας. Το ενσωματωμένο ταμπλό είναι κομψό και λειτουργικό: οθόνη αντανάκλασης με οπίσθιο φωτισμό για νυχτερινή χρήση, Σύστημα “on-off”, ψηφιακό στροφόμετρο, μετρητή στροφών δυναμοδότη και ηλεκτροϋδραυλικά πλήκτρα ελέγχου.
Η ανάρτηση UNIFLEX με ομοαξονικούς κυλίνδρους μεγιστοποιεί την απόδοσή της χάρη στον μειωμένο αριθμό σημείων τριβής. Η καινοτόμος ιδέα, επιτρέπει στον εξοπλισμό να ακολουθεί και να προσαρμόζεται στη μορφολογία του εδάφους, διατηρώντας σταθερή την πίεση στο έδαφος, ωφελώντας έτσι την ταχύτητα και την ακρίβεια εργασίας. Η ηχομονωμένη καμπίνα προσφέρει επίσης ένα αυτόματα ελεγχόμενο σύστημα κλιματισμού. Διατίθεται κατ ‘απαίτηση το μπροστινό σύστημα ανύψωσης για χρήση παρελκόμενων εμπρόσθιας σύνδεσης.
Πνευματικό κάθισμα ανάρτησης με ρύθμιση ύψους και αυτόματη ρύθμιση με βάση το βάρος του οδηγού (από 50 κιλά σε 130 κιλά). Η Antonio Carraro SpA πιστεύει ότι μπορεί να συμβάλει με τις ενέργειές της, με πνεύμα ευθύνης και ηθικής ακεραιότητας, στην αναπτυξιακή διαδικασία της ιταλικής οικονομίας και στην ανάπτυξη των πολιτών της χώρας. Η Εταιρεία πιστεύει στην αξία της εργασίας και θεωρεί τη νομιμότητα, τη δικαιοσύνη και τη διαφάνεια των ενεργειών ως βασικές προϋποθέσεις για την επίτευξη των οικονομικών, παραγωγικών και κοινωνικών στόχων της.
Σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας μπορείτε να βρείτε τρακτέρ για κάθε εργασία και καλλιέργεια, αλλά και μηχανήματα που τα προσαρμόζετε εσείς ανάλογα με τις ανάγκες της εργασίας και της παραγωγής. Και αυτό το τελευταίο είναι που κάνει την εταιρεία να διαφέρει από τις υπόλοιπες. Μία επίσκεψη στην επίσημη ιστοσελίδα της θα σας πείσει.
Ιστορική εταιρεία
Ο Antonio Carraro είναι μια ιστορική ιταλική εταιρεία, που βρίσκεται στο Campodarsego, στην Πάντοβα, στην περιοχή Veneto. Ιδρύθηκε από τον Giovanni Carraro το 1910, είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή συμπαγών τρακτέρ για εξειδικευμένη γεωργία και αστική συντήρηση. Η εξαιρετική ανάπτυξη της εταιρείας τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει μια βαθιά εσωτερική αλλαγή στον οργανισμό.
Η νέα προσθήκη
Μια νέα έκδοση «wide track» με χαμηλό κέντρο βάρους είναι η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια ισοδιαμετρικών τρακτέρ Tony με υβριδικό μηχανικό-υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτρονικό έλεγχο. Η ειδική διαμόρφωση αυτής της έκδοσης την καθιστά ιδανική για εργασία σε πλαγιές και σε δύσβατα σημεία.
Antonio Carraro: Η πρωτοπορία στην πράξη
Στην αρχαία Ελλάδα, ο μύθος ήταν ο «αληθινός λόγος», δηλαδή η αφήγηση των επικών άθλων θεών και ηρώων. Ο λόγος ήταν ο «ορθολογικός λόγος», που συνοψίζει τη δύναμη και την αξία του μύθου. Ομοίως, το λογότυπο AC με τα τέσσερα περιστρεφόμενα άλογα έχει σκοπό να συμβολίζει την ιστορία, τη δύναμη, την αξία και την ομορφιά. Μια σύγχρονη σύνθεση της εξέλιξης της γεωργικής μηχανοποίησης από τις απαρχές του πολιτισμού, από το άλογο μέχρι το τρακτέρ.
Ήταν το 1959 που ο πρόεδρος της εταιρείας Antonio Carraro, λάτρης της τέχνης και της ιστορίας, υιοθέτησε αυτό το σήμα κατατεθέν αντλώντας έμπνευση από ένα περσικό γκράφιτο του 17ου αιώνα που εκτίθεται στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστώνης. Στην αρχαία Ελλάδα, αυτός ο τύπος γραφικής αναπαράστασης, που ονομάζεται σύμπτωμα, απεικόνιζε την ένωση δύο ή περισσότερων όμοιων μορφών που παράγουν το οπτικό αποτέλεσμα πολλαπλασιασμού του αριθμού τέτοιων μορφών. Το σύμπτωμα είναι σύμβολο ζωής, αναγέννησης, εξέλιξης και γονιμότητας. περιστρέφοντας το σχήμα γύρω από τον άξονά του, ο παρατηρητής θα αντιληφθεί μια πολλαπλή εικόνα. Στο λογότυπο AC υπάρχουν δύο άλογα στο οριζόντιο επίπεδο. Σε μια πιο κοντινή άποψη, ωστόσο, φαίνεται ότι υπάρχουν δύο άλογα επίσης κατά μήκος του κατακόρυφου άξονα. Αυτή είναι μια σκόπιμη αναφορά στις βασικές σχεδιαστικές έννοιες των τρακτέρ AC: τετρακίνηση, ισχύς, πολυλειτουργικότητα (πολλά μηχανήματα σε ένα), ομορφιά. Κατά τη διάρκεια των ετών, το λογότυπο AC έχει ανανεωθεί και ανανεωθεί αρκετές φορές για να συμβαδίζει με τις συνεχείς βελτιώσεις στο στυλ και τη σχεδίαση των προϊόντων Antonio Carraro.
Η πιο πρόσφατη αναδιαμόρφωση εμπνέεται από το ιαπωνικό στυλ σχεδίασης manga με αποτέλεσμα έντονες, πολύπλευρες γραμμές που φαίνονται να έχουν σμιλευτεί, ως δια μαγείας, από σπαθί κάθετο. Την ίδια μαγεία νιώθετε όταν οδηγείτε ένα τρακτέρ Antonio Carraro. Σε νεαρή ηλικία 20 ετών, το έτος 1910, ο Giovanni Carraro κατασκευάζει την πρώτη γεωργική μηχανή πολλαπλών χρήσεων. Εν συντομία, μετατρέπει το εργαστήριο του σιδηρουργείου σε βιομηχανική μονάδα που κατασκευάζει σπαρτικές μηχανές και, στη συνέχεια, παραδοσιακά τρακτέρ. Το 1960 ο Antonio, ο νεότερος από τους έξι γιους του, ιδρύει την εταιρεία “Antonio Carraro di Giovanni”: αναπτύσσεται το πρώτο μονοαξονικό τρακτέρ “Scarabeo”.
Τρακτέρ με στυλ και ταυτότητα
Ο Antonio Carraro επιλέγει μια εξειδικευμένη παραγωγή τρακτέρ, από 20 έως 100 ίππους, με τέσσερις κινητήριους τροχούς. Εν ολίγοις, γίνεται ο ηγέτης του κλάδου καθώς αυξάνεται ο αριθμός των μοντέλων. Δυνατό σημείο της εταιρείας είναι το τμήμα R&D (Research and Development), πηγή έργων για την ανάπτυξη καινοτόμων και πρωτότυπων προϊόντων από το 1979.
Χάρη στην εμπειρία και την κληρονομιά των τεχνικών λύσεων που έχει αποκτήσει η εταιρεία εγκαίρως, ο Antonio Carraro αυξάνει τις θέσεις της στην αγορά από την εξειδικευμένη γεωργία στον πολιτικό τομέα. Αναπτύχθηκε το τμήμα «Groundcare»: είναι μια σειρά από επαγγελματικά μηχανήματα αφιερωμένα στη συντήρηση πρασίνου, στους δρόμους, στον αστικό καθαρισμό.
Μετά από μια φάση εσωτερικής αναδιάρθρωσης με τη βοήθεια της Porsche Consulting, η εταιρεία είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις στην παγκόσμια αγορά. Η λέξη κλειδί είναι «kaizen», συνεχής βελτίωση όλων των δραστηριοτήτων. Κάθε λεπτομέρεια και ευκαιρία για την εταιρεία μπορεί να αναπτυχθεί υπέρ του τελικού χρήστη.
Απόδοση και αξιοπιστία
Η ποιότητα των προϊόντων δεν είναι πλέον απλώς θέμα τεχνικών προδιαγραφών και συμμόρφωσης με τους κανονισμούς. Στο όραμα της εταιρείας, ένα ποιοτικό προϊόν είναι αυτό που όχι μόνο ικανοποιεί αλλά και υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών όσον αφορά την απόδοση, την αξιοπιστία και την ασφάλεια.
Για ακραίες καιρικές συνθήκες
Η αποστολή της εταιρείας είναι να παρέχει την καλύτερη λύση σε χειριστές που εργάζονται στον εξειδικευμένο τομέα της γεωργίας, ακόμη και σε ακραίες συνθήκες εργασίας και στους τομείς της επίγειας φροντίδας και των οδικών οδών, καθώς έχει αναπτυχθεί και σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια.